Styrelsen möts en gång i måndaden och årsmötet genomförs i februari varje år.
Exempel på åtgärder
Föreningens valberedning 2023:
Jenny Karlsson (sammankallande) jenny.karlsson@yahoo.se
Susanna Bergsten
Vakant
Föreningens revisorer 2023:
Elisabeth Warnestad
Susanna Svensson (suppleant)
HRF:s verksamhet skulle inte vara något utan våra drivna och engagerade personer som arbetar ideellt i våra kommittéer och arbetsgrupper. Styrelsens medlemmar är ofta sammankallande och det övergripande ansvaret. Alla kommittéer och grupper skulle behöva fler frivilliga som vill bidra och påverka föreningens arbete.
Anläggningskommittén ansvarar för drift, underhåll och reparationer av anläggningen. Det hela anläggningen; våra hagar, byggnader, underlag på banor och i ridhus, liksom stall och personalutrymmen. Just nu är energibesparande åtgärder en viktig fråga.
Marknadskommittén ansvarar för sponsring, marknadsföring och och medlemsförsäljningar. Just nu kan vi tillhandahålla reklamplats för sponsorskyltar i stora ridhuset.
Tävlingskommittén ansvarar för tävlingarna på lokal, regional och nationell nivå som vi arrangerar på anläggningen. På tävlingskommittéen ligger ansvaret för funktionärer, men också domare och tävlingsledare.
Cafeteriakommittéen ansvarar för matinköp, matlagning och försäljning vid våra tävlingar. Cafeteriakommittéen är också behjälplig vid andra arrangemang då det behöv t.ex. korvgrillning.
Framtidsgruppen fokuserar på frågor som rör långsiktiga och strategiska projekt, t.ex. vårt behov av renovering och/eller nybyggnation. Gruppen har den löpande dialogen med Hammarö kommun, både politiker och tjänstemän.
Vi ser fram emot era idéer och synpunkter som kan göra HRF ännu bättre.
Kontakta oss för att komma i kontakt med någon kommitté om du vill vara med och bidra till HRF:s verksamhet.
Hör gärna av er genom att kontakta oss på mail till styrelsen@hammarorf.se
Organisationsnummer
873200-8332
Faktureringsadress
inbox.lev.825414@arkivplats.se
Copyright © Alla rättigheter förbehållna